Opis

Po zaprojektowaniu i wdrożeniu rozwiązań informatycznych następuje proces codziennej eksploatacji systemów i aplikacji. Dla zapewnienia restrykcyjnego wsparcia serwisowego, wykraczającego ponad usługi oferowane przez producentów podmioty wchodzące w skład grupy kapitałowej IT.expert stworzyły wspólną ofertę usług serwisu oprogramowania i sprzętu. W ramach usług serwisu Grupa IT.expert umożliwia elastyczne dopasowanie zakresu usług do potrzeb Klienta zarówno w zakresie dostępności sprzętu, rozwiązań zastępczych jak i usług konsultacyjnych, a także działań inżynierskich on-site. Grupa inżynierskiego wsparcia technicznego Grupy IT.expert liczy ponad 25 specjalistów oraz udostępnia dedykowane urządzenia zastępcze posiadane na tzw. stoku serwisowym.

Zastosowania

  • Serwis aplikacji i sprzętu.
  • Asysta powdrożeniowa.
  • Konsultacje techniczne.
  • Wykorzystanie sprzętu zastępczego bez konieczności zakupu urządzeń „spare”.
  • Szybka i skuteczna usługa znajdowania rozwiązań zastępczych i obejść problemów podczas awarii.
  • Pierwsza, druga i trzecia linia wsparcia, w zależności od rozwiązania oraz producenta.
  • Zespół i system obsługi zgłoszeń serwisowych.

Funkcjonalności

  • Negocjowane czasy reakcji i czasy rozwiązania problemów.
  • Umowy dopasowane do specyficznych wymagań Klienta.
  • Sprzęt zastępczy na „stoku”.
  • Dostępność licznej grupy wykwalifikowanych inżynierów z całego obszaru usług IT.
  • Wyśmienita znajomość procedur serwisowych każdego z obsługiwanych producentów oraz historii awarii, skracające czas obsługi, a tym samym awarii środowiska IT.

Produkt dla

Oferta skierowana jest do organizacji z dowolnych branż, które kładą duży nacisk na wysoką dostępność aplikacji i systemów wspierających biznes organizacji oraz szybką obsługę awarii w profesjonalny sposób. Oferta IT.expert jest skierowana do sektora finansowego, medycznego, przemysłowego, chemicznego oraz publicznego.

Technologie