Obsługa faktur C|3.0

Obsługa faktur C|3.0 to nowoczesny system do zarządzania obiegiem faktur zakupowych i sprzedażowych, który z łatwością integruje się z programami księgowymi. Obsługuje rejestrację tradycyjnych faktur papierowych oraz elektronicznych przesyłanych na skrzynkę pocztową.

Obsługa faktur C|3.0 jest jednym z produktów platformy Cameleoo, który służy do obsługi obiegów faktur zakupowych i sprzedażowych. Dzięki integracji z aplikacjami do optycznego rozpoznawania znaków (OCR – Optical Character Recognition) produkt umożliwia digitalizację treści dokumentów księgowych i ich rejestrację w systemie. System pozwala na przejście różnych ścieżek w procesie w zależności od typu i rodzaju faktury.

Obsługa faktur C|3.0 pozwala na dokładną kontrolę procesu obiegu faktur np. przez wielostopniową akceptację dokumentów, najpierw przez osoby merytoryczne, przełożonych, komórki kontrolingowe i dział księgowości kończąc na akceptacji Zarządu. Produkt może współpracować z innymi systemami do obiegu dokumentów platformy Cameleoo np. Kancelaria i obieg dokumentów C|3.0 czy Archiwum C|3.0.

Zastosowania

  • Obsługa dużych wolumenów danych i dużej ilości pracowników
  • Elektroniczny obieg dokumentów księgowych daje większą kontrolę nad procesem księgowania dokumentów i ujednolica procesu we wszystkich oddziałach organizacji
  • System pozwala na kontrolę nad płatnościami do kontrahentów
  • Integracja z systemami do fakturowania np. SAP
  • Automatyczne generowanie przelewów z płatnościami do systemów bankowych
    (np. systemy rozliczeń: Elixir, Multicash)
  • Elastyczne przydzielanie pracy w rozproszonych zespołach
  • Reguły biznesowe określające opisywanie dokumentów i kosztów faktury, które muszą być następnie zaakceptowane przez przełożonych lub odpowiednie komórki kontrolingowe i dział księgowości.
  • Rejestracja e-faktur bezpośrednio ze skrzynki mailowej
  • Tworzenie szablonów do rozpoznawania faktur zakupowych dzięki aplikacjom OCR – system rozpoznaje wcześniej zdefiniowanego kontrahenta oraz kwoty na fakturach, co przyspiesza rejestrację dokumentów księgowych i uzupełnianie danych.
  • Użyty system kodów kreskowych ułatwia wyszukiwanie dokumentów w elektronicznych rejestrach systemu za pomocą ręcznych skanerów kodów kreskowych.
  • Automatyczna rejestracja dużej ilości dokumentów poprzez jednorazowe skanowanie wielu dokumentów oklejonych kodami kreskowymi z podajnika skanera
  • Wyszukiwanie pełnotekstowe dokumentów dzięki zastosowaniu OCR
  • Wyszukiwanie dokumentów po atrybucie np. numer dokumentu, typ dokumentu, data wystawienia, nazwa kontrahenta
  • Pełna kontrola nad dostępem do dokumentów i zachowaniem poufności danych

Funkcjonalności

  • Aplikacja dostępna przez przeglądarkę internetową
  • Możliwość współpracy z innymi produktami platformy Cameleoo
  • Konfigurowalny interfejs użytkownika zapewnia łatwą i intuicyjną obsługę.
  • Wbudowane mechanizmy reguł biznesowych i walidacji danych
  • Silnik procesów workflow zgodny ze standardem BPMN2.0
  • Skanowanie i OCR dokumentów
  • Obsługa kodów kreskowych
  • Masowy import i eksport danych
  • Raporty
  • Wersjonowanie i audyt dokumentów
  • Konfigurowalny mechanizm powiadomień e-mail i SMS
  • Szeroki wachlarz integracji: LDAP (np. Active Directory)
  • Integracja z systemami księgowymi ERP (SAP) i CRM
  • Obsługa JRWA, CPV, TERYT, struktury organizacyjnej
  • Obsługa języka skryptowego, umożliwiająca rozszerzenie funkcjonalności przez Klienta

Produkt dla

Produkt skierowany jest zarówno dla firm jak i administracji rządowej. Obsługa faktur C|3.0 przyczynia się do zmiany kultury pracy wynikającej z elektronicznego obiegu dokumentów, usprawniając pracę, ujednolicając proces i przyczyniając się do redukcji błędów i braków w dekretacji dokumentów. Możliwość łączenia wielu produktów (np. Kancelaria i obieg dokumentów C|3.0, Archiwum C|3.0) w jednolity system, zapewnia ogromną uniwersalność rozwiązania.

Technologie